Medewerker Klant Contact Telefonist Nederlands Loodswezen 08-12-2023

  1. Vacatures Appingedam
  2. Medewerker Klant Contact Telefonist Nederlands Loodswezen 08-12-2023

Werken in Appingedam

 

Introductie vacature 

Medewerker Klant Contact (telefonist)

Voor 24 tot 28 uur per week.

Algemeen

Ben je op zoek naar een baan die nooit saai is en waar elke dag anders is? Doe je graag iets voor een ander? Is klantvriendelijkheid vanzelfsprekend voor jou? Ben jij praktisch en oplossingsgericht. Wil je onderdeel zijn van een hecht, behulpzaam en gezellig team? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als medewerker klantcontactcentrum ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze inwoners, bedrijven of instanties aan de telefoon. Zij bellen jou met vragen. Dit kan op allerlei vlakken liggen; zoals vragen over een rijbewijs of paspoort, of over een brief die vanuit de gemeente verstuurd is. Ook bellen inwoners vaak met vragen over onder andere afval, vergunningen, WMO, belastingen en burgerzaken.

Jij probeert de vraag van onze inwoners zo goed mogelijk te beantwoorden of verbindt door naar de juiste afdeling. Binnen het Klant Contact Center (KCC) wordt 70 % van alle telefoontjes bij het eerste contact direct afgehandeld.

Als Medewerker Klant Contact

  • Beantwoord je inkomende telefoongesprekken, e-mails en sociale media, waarbij je vragen, klachten en verzoeken professioneel en vriendelijk afhandelt;
  • Zet je de inwoners op de eerste plaats;
  • Luister je actief naar inwoners en toont empathie bij het behandelen van hun zorgen en klachten.;;
  • Registreer je meldingen openbare ruimte;
  • Behandel je aanvragen voor een grote diversiteit aan producten;
  • Geef je informatie en specifiek advies aan verschillende doelgroepen (o.a. leveren van maatwerkinformatie) via telefoon, mail, fysiek, social media;
  • Adviseer je over aanvragen op onder andere het gebied van belastingen, burgerzaken, sociaal domein, ruimtelijk domein, vergunningen en stemt hierover intern en extern af;
  • Heb je een vriendelijke, flexibele en positieve houding.

Wat vragen wij

  • Je hebt minimaal MBO werk- en -denkniveau;
  • Je kunt zelfstandig én in teamverband werken en bent een doorpakker en niet te bang om iets te zeggen in een groep;
  • Je bent bereid om in een rooster te werken;
  • Je vindt het leuk om kennis van wet- en regelgeving op te doen en toe te passen en je wilt jezelf ontwikkelen door middel van opleidingen en of cursussen.
  • Ervaring in een klantenservice- of klantgerichte functie,
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • Goede communicatievaardigheden en het vermogen om snel informatie te begrijpen, te verwerken en te vertalen naar goede oplossingen.
  • Stressbestendigheid, pragmatisch en het vermogen om effectief te werken in een dynamische omgeving;

Wat kunnen wij jou bieden

  • Wij bieden een uitdagende en veelzijdige functie binnen een dynamische omgeving met veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
  • Een passend salaris dat recht doet aan jouw ervaring, opleiding en inzet;
  • Het salaris is maximaal €3.323,- bruto op basis van 36 uur per week (Schaal 6 CAO Gemeenten 2023), definitieve salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Naast dit salaris bouw je elke maand nog eens 17,05% van je salaris extra op; ons zogeheten Individueel Keuze Budget (IKB). Dit budget is opgebouwd uit je vakantiegeld, eindejaarsuitkering, een levensloopbijdrage en een aantal bovenwettelijk verlofuren. Jij kiest of je dit wilt sparen, of dat je dit elke maand bij je salaris wil. Je kunt er ook extra verlofuren mee kopen;
  • Afhankelijk van je huidige dienstverband maken wij afspraken over de vorm en duur van het dienstverband;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, opleidingsmogelijkheden, reiskostenvergoeding en een telefoon en een laptop in bruikleen.

Hoe nu verder

Heb je belangstelling voor deze functie, stuur dan je motivatiebrief met CV vóór maandag 18 december aanstaande via de sollicitatiebutton.

  • Heb je nog inhoudelijke vragen over de functie? Dan kun je contact opnemen met Sacha Wierenga, (Teammanager KCC), te bereiken via telefoonnummer .
  • Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met (P&O medewerker), te bereiken via telefoonnummer .
  • De gespreken staan gepland op donderdagmiddag 21 december in Appingedam.
  • Het verkrijgen van de VOG is onderdeel van de procedure en benoeming.

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelMedewerker Klantenservice
Indicatie salaris (min – max]3323 – 3323
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)24 – 28
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheTransport/Opslag/Distributie
LocatieAppingedam, Groningen,Nederland
Soliciteer directhttps://www.eemsdelta.nl/medewerker-klant-contact-telefonist-0

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitbergenopzoom.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Appingedam en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.